Sunday, February 24, 2013

Aku Sepi

sepi?? wahh3..sepi ke?? im back now...banyak benda na share ni....ready?? ahahah!! its ok tak ready tak pa...:))

 perkara pertama yang sangat menyeronokan bulan baru ni, baru DUA!! ialah..jeng3, aku da active kembali fb aku!! ulala...spa yang cari2 tu aku da ada ya...maaf sesangat sebab hilang, bukan saja2 tapi banyak perkara yang tidak boleh dielakkan.

seterusnya, erm da macam buat karangan ...=.=, aku masih meneruskan pekerjaan aku yang mematahkan pinggang itu ahah!! walaupun penat tapi aku seronok dengan kerja aku dari sehari ke sehari banyak perkara aku belajar..ni aku na share antara rakan2 kerja aku..!!jangan heran kalau aku makin gajah sebab kat tempat kerja aku kuat makan. yum3..ihihihi!!




 diorang ni semua comel-comel, simple, best, dan kawan-kawan aku yang selalu buat aku ketawa..serius! memang best kawan dengan diorang, umur kita orang memang berbeza tapi sentiasa menghormati...

ketiga, aku sangat seronok sebab aku ada semangat baru nak kumpul duit banyak2..dan banyak perkara juga yang au nak capai..than aku nak MENDAKI GUNUNG KINABALU tahun ini, sebangai anak jati sabah aku mesti naik gunung tu!! hah! yang gambar mejo pakai baru merah tu sebab kita orang baru balik dari rumah bos...sambut CNY disana..pukul 2 ptg kitaorang sambung kerja balik sampai malam:)best!! first time aku sambut..kesian kan? tapi tak pa..yang penting ku rasa gumbira...

keempat, lagi best sebab bos da beli 2 3 mesin baru untuk menambah dan menganti mesin2 yang da heng tu! oleh kerana itulah kerja hamba semakin senang dan cepat!! 

kelima, alhamdulillah segalanya buat masa ini berjalan dengan lancar, kalau ada sikit-sikit masalah tu biasa lah...tapi tetap semangat! itu saja...nanti cerita lagi..!! selamat bekerja bagi yang bekerja, bagi yang masih belajar jangan pernah putus semangat ya!

0 comments:

Post a Comment