Sunday, January 20, 2013

Saya Dah Kerja!

assalammualaikum semua!!

da lama aku tak men conteng-conteng dalam blog nie kan? sebenarnya aku sangat-sangat rindukan blog aku nie...tapi sekarang aku da mula berkerja! yeppeeeyy!! cari duit sendiri beb! sebab tulah aku sangat-sangat takda masa untuk conteng-conteng dekat sini...dan sebenarnya juga aku memang ada plan nak buat cerita dekat sini time malam pertama aku masuk kerja tapi disebabkan kerja aku tu boleh mematahkan pinggang besar aku...itulah yang menjadi punca aku lupakan ja niat tu...

..tapi malam 1 pai la malam ke 2 aku kerja pinggang aku ni rasa mcam mau tercabut saja..ahah!! tak angkat barang aku lari-lari buat kerja,dan aku pun tak tahu kenapa takda sistem yang bagus ditempat kerja..beta juga yang ambil gambar, take oder passport n ID, n 4R, pastu cuci juga beta..take oder chop n banner dan sebangainya juga beta..eh! mcam sesi meluahkan sedikit kesesalan dan kepenatan pula...tapi serius kowg..memang penat kerja aku..tapi seronok sebab aku banyak belajar mengendalikan pelbagai jenis mesin canggih!! sebesar-besar alam mesin yang aku kendalikan...cewahhh !

oke itu saja bah mau pos...mau jadi sleep vampire dulu....tata~

0 comments:

Post a Comment