Thursday, December 27, 2012

New! : Samsung Galaxy Camera

new! new! new!! nie bek punyer!!

  Samsung Galaxy Camera ! gadget yang paling spectacular! dulu-dulu pernah juga terpikir "kalau aku seorang pencipta a.k.a seorang pereka cipta nak je aku gabung camera dengan HP sekali..cehh!!" macam terrer ja kan?? ahah!! oke..aku taw apa kowg pikir..simpan je dalam hati hek3>.<

semenjak dua menjak yang indah ini aku selalu sangat tukar-tukar HP! wahh!! bukan kaya k...serius! dari HP pertama yang aku miliki semua bekas-bekas family aku...example...abh, umi, dan abang2 yang tersayang..eheh!! diorang pandai taw...bila HP tu da nak dekat-dekat rosak ke apa baru nak bagi...yela diorang nak pakai HP baru la katakan..ihihih!! tapi tak pa! aku seronok sangat..yela waktu-waktu student mcm nie mana mampu beli gadget2 yang mahal2 bagai...cuma mampu ambik bekas je...apapun terima kasih sesangat kowg semua! sebab kowg semua aku da pernah pakai bermacam-macam jenis HP, dari murah ke mahal, dari kecik ke besar, dari yang biasa-biasa je ke coolllllll punyer! ahaha!

tuk pengetahuan kowg semua...aku masih simpan lagi taw hp2 yang pernah aku pakai...cuma yang da nazak tahap cipan tu memang tak simpan da la...wat semak barang je..heheh!! dan kenapa aku tukar-tukar HP je dalam tempoh beberapa menjak nie semua sebab HP tu ada yang da rosak, ada yang tak boleh nak on langsung, ada pulak yang retak seribu dan macam-macam lagi la...ehh!! aku tak ganas kai HP...tapi nasib kot..ahaha!!

oke...HP pertama aku LG, pastu tu pergi nokia, pastu pergi sony ericsson, pastu nokia balik, kemudian nokia, nokia, nokia, sony ericsson, yang len aku da tak ingat da...pastu paling latesssss aku pakai iPhone 3G S, yang iPhone ni nasib memang malang laa...baru je nazak kemarin, hp ni bekas abah punyer, dy beli hp baru nokia asha 303:) dan hari ni aku da pakai nokia abah tu..abah sekarang dah pakai Samsung Galaxy II, ops! sorry2...dah lebih bebel da!! lari tajuk da ni...minta maap:(


oke...balik pada Samsung Galaxy Camera, secara spesifikasinya iainya merupakan sebuah camera saku (pocket) digital, dimana iainya memiliki resolusi 16 Megapixel, Aperture Max hingga F2,8", Zoom 21x (23mm hingga 483mm wow!), disertakan juga 4G,..selain itu juga untuk penambah pengetahuan kowg semua...Samsung Galaxy Camera ini sangat-sangat lah menarik..sebab apa iainya juga menggunakan OS Android 4.1 Jelly Bean, best kan?? antara akses lain yang disediakan didalam Samsung Galaxy Camera ini juga ialah Google play, Samsung Apps, Instagram, Drop box hingga dengan internet dan macam-macam lagi lah?.huh! kalau dapat nie...memang aku akan cakap wow best! ahah!!

so far, yang aku tahu harga bagi Samsung Galaxy Camera dipasaran sekarang adalah sekitar RM 1899..
um~....boleh tahan..iihihhi!! jom2..cuci mata bersama Samsung Galaxy Camera...









3 comments: