Wednesday, December 19, 2012

sekolah dah habissss!

huh! STPM da habis...sekarang ni lagi nak tunggu keputusan ja...harap-harap dapat la capai target yang selama ni aku nak...bukan tuja...harap-harap boleh la sarungkan jubah mini konvo tu kat badan gemok gedempol nie...ihihih!!

sepanjang cuti ni...aku dok berjeruk je kat rumah, kalau keluar pun takat g pekan tuk beli barang keperluan atau balik kampung..tak balik kampung pergi jalan-jalan gan family..., tapi nasib baiklah dalam waktu terdekat nie family besar aku nak adakan progam trip jarak jauh..yeppey!!sambil menjumpa dengan sanak-saudara yang dah nak mendirikan rumah tangga...*seronok*

cerita pasal rumah tangga nie kan..teringat pulak aku dengan beberapa orang kazun aku yang akan melangsungkan tali pertunangan tidak lama lagi..tahniah!!, uhuh!! muda-muda da ada orang sudi masuk meminang.., eh! bukan perempuan nie makin muda ke makin laku...yela, apa yang aku tengok sekarang nie..mejor lelaki yang kerja couple gan budak2 belasan tahun, tapi tak kurang jugak lelaki yang jauh lebih muda berkenan dengan perempuan yang lebih berumur daripada mereka...,balik pada cerita sal kzun aku yang nak tunang tu kan..umur dy tahun ni da 20 thun...aku pulak tahun nie 19 tahun...tak jauh beza kan? 1 tahun jaaa=.=, insylh...kalau takda halangan majlis tu berlangsung betul2 hujung bulan 12 nie...,doakan ya..amin!! semoga berkekalan..:)

 untuk bulan terakhir bagi tahun 2012 nie...aku nak habiskan masa terluang aku nie dengan be...rehat, mencantikkan bilik tidur, makan, tidur, makan, tidur, mengemas dan aktivi yang santai-santai ja...baru roockkk!!ahhahah!!

serius! aku pun tak taw kenapa aku buat post macam nie..*aku memang budak yang selalu kehabisan idea apabila ingin memulakan cerita=.=* ayat..gramatis...!!ahahahh!! janji aku tekan-tekan nie apa benda? hah! papan kekunci?iiihhih!! nak pergi berSMS dlu la...cerita aku da lari tajuk laaa....maap yaa...assalammualaikum



0 comments:

Post a Comment