Wednesday, December 26, 2012

Kalau Saya Rindu

kalau saya rindu seseorang...

-saya boleh menangis dengan tiba-tiba/tanpa sedar

-saya boleh diam sepanjang masa

-wat kerja apa pun otak boleh melayang-layang pikirkan "dia"

-saya tak sedar kalau jari-jari saya terluka waktu buat kerja didapur (ni kalau rindu aku da semakin parahT.T)

-semua orang yang saya nampak macam muka dia je..hek3! (takla sama..mirip jaa...>.<)

-mesti sepanjang hari tu saya rasa takda semangat...:(

-saya akan tengok HP banyak kali (tipula kalau kowang tak pernah buat mcm nie..;p)

-kalau saya masak, saya akan banyangkan yang saya masak untuk dia...cehh!! (angan lebih kan?>.<)

-kalau nak masuk tidur..saya akan tengok gambar dia..kekdg sampai leh tetidor..., (amboi3..kaw...ahahah!!, bukan jiwang bah...rindu sudah kan...)

-kalau saya rindu..tapi rindu saya tidak diperdulikan...saya akan rasa EEE!! GERAM!!takpa! takpa! ada ubi ada batas..len kali saya tak maw rindu sudah! um!(*pulakk....=.=*)

-lagi..kalau saya rindu, saya nak je calling2 ...

-kalau saya rindu....: saya harapkan dia sihat sepanjang masa, sentiasa berada dalam keadaan yang baik, makan dan minum yang terjaga, dijauhkan daripada musibah, sentiasa tenang dan gembira..., dan sesebuk macam mana pun hari-harinya saya berharap saya masih ada didalam ingatannya..isnya_allah...amin:)

0 comments:

Post a Comment