Friday, March 1, 2013

Pencerobohan Di Lahad Datu Sabah 2013

huh!! seram dan menakutkan aku tengok dan baca berita mengenai kejadian ni, lagi-lagi aku ni yang duduk dan orang sabah...mau tak seram,....sazzz.....

dikatakan penceroboh atau yang mengelarkan diri mereka sebagai TENTERA KESULTANAN SULU, Filipina telah lama berada dan meninjau-ninjau keadaan persekitaran sekitar Lahad Datu, Sabah..so, aku tak mau cakap banyak sangat perkara ni sebab aku yakin sesangat yang ramai da tengok berita jam 8 malam tadi kan? dan yang pasti Presiden Filipina pun Mahu pun Kerajaan Negara kita sendiri tidak mahu perkara ini berlaku terhadap Negeri sabah khususnya Negara Malaysia yang merupakan Jiran mereka sendiri...

nie komen aku..lw pun ada sedikit kesalahan eheheh!! kat fb laa...









mesej terakhir al-marhum...






0 comments:

Post a Comment