Wednesday, September 5, 2012

Sakit T.T


Salam semua?...

sihat tak? .. hari nie aku na share 1 kabar yang aku sendiri pun tak paham..
ada 1 perkara yang buat aku tak paham tentang "kenapa rasa macam nie?"
aku mula sedar sejak malam tadi..malam tadi aku stress gila2..ahha!! but now i fine..., disbbkn mslh tu..wat jantung aku nie rasa skit sgt..dup dap dup dap jantung aku smlm..rse laju je..tu yang buat aku sesak nafas skit..ermm, ke mungkin sebab stress yang tidak terkawal...air mata bercucuran lagi..tapi aku xla stress smpi terpekik terlolong..just stress dlm diam..ditemani dengan air mata..kuikui...

tiap betul la...tiap kali ada benda yang wat aku risau, wat aku tertekan, atau perkara-perkara yang boleh ganggu fokus aku..mesti dada jadi sakit kkdg tu smpi sesak nfs diwatny.. na kata sakit jantug? rasa nya memang tak la,...ihih, mintak di jauhkan laa......

lagi satu selalu rasa berdebar-debar tak tentu pasal...nak kata pikirkan sesuatu tak jgk.., pening2... aik...harap-harap takde apa2 la hendaknya...., wish me yah.... oke la..na bwa rehat dlu..tata

0 comments:

Post a Comment