Thursday, August 30, 2012

Berita Sedih

salam semua....

tak taw la na mula entry kali nie mcam mana..da la lama tak buka blog..buka2 je na wat entry felling sedih mcm nie...ayo..layan je laa...

akus sedih la..mana tak sedih, berita yang selama nie aku harap2 sangat takkn dapat and dengar akhirnya aku sampai jugak kat aku.., tapi jauh disudut hati yang dalam nie aku rasa syukur sangat2, walaupun berita ni sebuah berita sedih yang mampu buat air mata aku nie b'cucuran..mcm cucur pisang/goreng pisang panas (eh! melalut pulak..mintak maaf=.=) tapi sekurang-kurangnya aku da tahu kebenarnya...selama nie..aku tggu2 saat nie..walaupun apa yang aku minta tu adalah sebuah berita gembira, tapi apa yang aku dapat adalah sebaliknya..., aku yakin benda nie adalah satu petunjuk tuk aku terus bersabar, dan cuba menjaganya dengan sebaik-baiknya..

ya allah...mohon sangat2 agar semua yang berlaku nie berakhir dengan senyuman dan kebahagian yang hakiki...

aku sedih nie!! sedih! sedih! ayoo jiha!! sabar! sabar!..cool....ko mesti boleh punya....

doakan la agar semuanya akan baik-baik saja, kepada yang sudi mendoakan aku...aku ucapkan bebanyak terima kasih pada kowg smua, dan aku harap kowg akan terus bahagia dan mendapat kebahagian didunia dan akhirat..amin

0 comments:

Post a Comment