Wednesday, May 16, 2012

seronok!

assalammualaikum..hello reades !! :)

alhamdulillah..paper da habis da tuk mggu nie..lagi na sambung minggu depan je:) hari ni aku na kongsi apa yang ada dalam otak aku sekarang..ihiih!!

firstly.. aku nak kongsi perihal budak-budak kelas aku yang agak gilaa..., walaupun kekadang tuh memang tak sekepala ..tapi best...gilee!! sebab apa..kat kelas aku ada hantu thailand..eh!! bukan hantu betul punyer..tapi hantu jadian.., dia gurl, nama betul gabriella... tapi kitaowg satu kelas panggil Gab je..:) owg nya so sweeettt....cepat ketawa selalu happy dalam kelas..tapi dia jugak cepat nangis kalau budak2 tak dengar cakap dia..sebab dia seorang ketua kelas..ihih!! cian dia an..lw dia cakap kat depan, semua pun sebok na bercakap... dia nie ad perangai pelik...sebab pee, apa waktu2 nya tiba0tiba dia akan cakap sling thailand, lw hantu thailand dia tuh da datang..hah!! mulee la...kecoh je satu kelas...bukan kecoh je, bising gile...dah tu, gan cikgu pun dia na cakap sling thailand..apa lagi, cikgu kitaowg pun akan wat muka pelik, hurmm..lagi siapa ae?

oke seterusnya..nama lorita (sorry lorita .. bukan na kutuk, tapi kowg semua bagi aku memori yang best kat PraU nie) lorita nie, dia seorang yang pendiam..sowg yang putih, kecik molek..tapi budak nie selalu kena kacau dengan budak2 lelaki..aku pun tak taw la sebab apa kan? mybe sebab dia pendiam sangat kot..ihih!! tapi dia memang pendiam..kitaowg kalau takde cikgu dalam kelas..sure bising, kat kelas aku jugak ad budak2 wanted..ahah! 1 genk perempuan, ag satu genk lelaki..tapi law takda dowg kat kelas..tak meriah lahh kelas KM/SV kat SMPO nie...urm, aku nie tak pandai sangat nak bercerita, tapi aku seronok walaupun kekadang kelas tuh wat aku terkilan..ihih!! alamak bettery LP nak hbs da nie..nnt sambung ae..tata kawan..:)

0 comments:

Post a Comment