Tuesday, May 8, 2012

Berkenalan ?

Assalammualaikum !

hello reades semua!!
ehm3!!na kongsi kat kowg gambar2 kazun2 aku yang sangat comel..semua kecik2 ag..(sekarang ada besar sikit).ihih!! oke..tak mo citer bebanyak...jum3!! bitaw..aku cuba dapatkan gambar yang terbek kat folder simpanan gambar..byk sgt gambar..smpi tak taw mana na pilih, (kekemelutan melanda =.=)

yang nie nama dia NOOR ADIBAH panggil dia DIBAB!! comey kan??



nie pulak adik dibab nama penuhh...ermm..alamak aku terlupa...!! takpa..family aku paggil IRFAN !! bulat an mata dia!!? jumpa ja mesti aku kacau..sebab dia manja nthn kuat nangis!! 

 (muka kecik lagi)
 (nie pulak muka baru !! ahah!! still comey)

hah!! yang kat bawah tengah menguap ni..cousin aku yang paling nakal..paling best kalau main lumba lari gan dia..!! nama : ZIKRI a.k.a AKI

 (yang nie kecik lagi)


 (yang nie body sekarang + besar sikit dari yang ni!! dia kuat makan!)


kat bawah nie nama dia DANISH!

 (ehh!! air liur laaaa...ihihih!!)

jum tengook lagi!!!!

 dibab dan zahid (abang zikri)

 ( time masih kecik : Zikri dan Zidan a.k.a Si 5 kilo  "panggil dia lima 5 kilo sebab dia lahir dari perut mak dia dengan berat 5 kilo..berat3! lagi hebat mak dia bersalin cara biasa jer..fuyyoo!! ahaha )

 yang nie si kembar, nie ja gambar dowg sama-sama yang aku ada - panggil abg dan adik
(MOHD AZRUL & MOHD NAZRUL)
teka mana satu azrul mana satu nazrul?

yang nie kazun belah umi, sekarang dia dalam tahun 3 tak silap ( nama : SHAFIQAH SHAMEERA )
panggil Fika ..:) !


( Fika nie suka ikut pertandingan ratu fesyen kanak & ratu cantik )

tujaaa...nanti share lagi !! tc semua senyum selalu!

2 comments:

  1. Just visit there and i cant see another cbox or shoutbox to leave my footprints on your blog.
    But its okay. since ur blog looks so gegurl bloggie.

    anyway,thanks for followed me c:

    ReplyDelete