Tuesday, March 20, 2012

Larikan Diri !!

assalammualaikum semua..:)!!

 helo3!! sihat taakk?? ermm da lama aqu tak updet blog aku nie..sayu je aku tengok..da macam daun-daun kering yang ditiup oleh angin yang sepoi2..cewah!! sastera aku memang tak pernah tinggal kan?? ihih..=.=

oke cter hari ni mcm nie...sebenarnya esok aku ada ujian!! omg!! ujian!! ahah!! da mcm owg pandai sgt kan?? owg len g stdy bagai na rak...aku buleh jek relax buka blog..ya3!! i know i have exm tomorrow!! tapi sebab kn ujian nie jgklah..otak aku nie da semak=.=..banyak sgt lalang dok tumbuh dengan cerianya bagaikan rama-rama yang sedang terbang..urmm, maksud larikan dri at ats...ilh, sja na larikn diri jap dari stdy..penat taw tak??penuh otak aku...!! ahah!! rehat jap..kejap jaa..tak lama mana pun..:)

esok pulak..da msuk hari ketiga exm..so far..so good..mcm makan ayam KFC! ayam! ayam! ehh! aku memang suka makan ayam aw...da lahir pun tahun ayam kan?ihih!! tapi bagi aku ayam sangat sedap!! terutama kalau ayam goreng!! tak pun black pper chicken!! wahh!! very delicious! pastu ag..coklat.!! sal coklat jangan cakap la...aku gila coklat.!! klu at sekolah..tiap2 hari ja aku g beli coklat at koperasi sekolah tuh!! nikmat derr!! wat aku rasa happy jer..! yum~ yum~ ihih!!

 ermm..takat nie tujela...nanti aku na share satu pic aktiviti aku kat kowg semua..!! aktiviti menjadi pegawai yang bertauliah ( tauliah la sgt! ahah~ ).. take care semua..jgn lupa jagalah kesihatan anda..>.<




0 comments:

Post a Comment