Thursday, January 26, 2012

Isu Politik! Moga Pihak Ke3 Lebih Dipahami!

Assalammualaikum...!

post hari nie bersumberkan video "mat luthfi"..aku memang suka sgt2 at semua video dy kat utube..sebb pe..aku kan peminat dia...ahaha!! ceh...erm,bagi aku....dia bercakap berdasarkan fakta n pendidikan..bukan sekadar pendapat dan pengalaman semata-mata...cara mengutarakan pendapat dan sindiran yang penuh berhemah..ihih!! serius aku cakap...tak caye....chek2 Utube..ahah!!, lagi pulak dia nie sgtlah kelakar taw!!, nthan aku suka sgt video dia sebab dia cerita tentang hakikat sebenar kehidupan terutama bagi rakyat malaysia sendiri...aku tak sebijak mat luthfi (memang tak bijak pun...sedarr =.= )...tapi video dia sedikit sebanyak menyedarkan aku kita bukan sahaja memerlukan pendidikan yang tinggi malah tahap kematangan yang boleh diguna pakai dengan tujuan untuk kebaikan semua pihak...

Hope sgt2 video terbaru dia kali nie mendapat perhatian dan kesedaran dari perbagai pihak..bukan untuk menjatuhkan 'pihak-pihak yang dimaksudkan", tetapi untuk menunjukkan hakikat sebenar yang kita hadapi.., banyak betul maksud tersirat dalam video nie taw...kalau tak dapat yang tersirat tuh...cuba tgk ulang kali sampai paham..ahah!!







sumber : Matluthfi90 from Youtube.com

0 comments:

Post a Comment