Wednesday, December 28, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang!

malam ! malam ! ihihi!!:D..aku na story yg tah ap2 ckit mlm ni...aku pun tak taw da knpa dgn otak aku nie..mybe sbb dalam otak aku nie asyik ingt dialog dlm cter "biar mimpi sampai ke bintang" kot,...ahaha!!bunyi nyer mcm nie.."sorry to say ! sorry to say !"..

oh my! oh my! dialog dlm tb aku blh ingt asal la aku tak boleh ingt tiap2 dialog dlm novel sulalatus salatin..da na buka cola da nie..Jommm!! jieya...lari kuat2 pai dlm result gempak thun dpn..ceh!! agn2..tpi tak pela...agn2 jdi mmpi..mmpi jdi knytan...ahah!!da merepek da..

grrr!! aku belum habis bca ag novel nie !! huh! tak pe..peaace !!:D

ermm..balik kepada "biar mmpi sampai ke bintang" tdi...actly aku bukan suka sgt pon at cter nie..tapi aku suka tntg watak utma yg dpgg olh El..nmpk cool jer tgh mslh jatuh bak durian runtuh..mula2 tuh mmg ngs..but..normal what?? ke tak??bagi aku normal la...kkdg pmpn nie pas ngs dy lega ckit..aftr that bru blh pikir bek2...kepada yg tak tgk cter nie...kowg da rugi ckit...ahahah!!

aku mmg suka bmimpi nie..tak yg seram2 ae aku xsuka..tatut gila bah! aahah!!:D betul aku ckp nie..aku mmg tak suka mimpi hantu2 nie...tah da knpa bsr pjg mcm nie aku still dpt mmpi2 hantu..aku da bsuh kaki laa! siap kai berus lagi..kah...kah...betul nie!! tatipu punyer..>.<

uhu!! bulan 2 bulan 2..bulan 2..na tggu bulan 2 ..mari kita lihat cpa yg kena!! pusing2...pusing roda itu..yeehhaaa!! ahahah:D aduii..apa nie!!

urmm aku tak taw apa na tulis nie...idea aku hilang pas aku byk ktwa sowg2 mcm org gila lupa ingtan bca blog "terbang tingi-tinggi"..bst derr bca blog nie..blog ni ad ckit gila2..ahaha!!ops.."sorry to say" tapi aku mmg suka cter gila2 nie...ala2 mjlh ujang mcm tuh!!ihiih..okedokey..nite2!


0 comments:

Post a Comment